Click Me Click Me Click Me Click Me

sobota, 24 stycznia 2009

Eight

Asia bez wątpienia należy do osób, które za co się nie wezmą, to zawsze wychodzi im to świetnie (popadam w kompleksy;)), dlatego też nie miałam wątpliwości kogo poprosić o zrobnienie dla mnie bilecików z podziękowaniami za zakup:)) Ustalenie wzoru nie przysporzyło nam wielu problemów (kupiłam już drugi projekt) więc pozostawało mi tylko czekać i wykonanć moją część umowy. I wkońcu prszyszło w postaci cudnie zapakowanej paczuszki:

Z jeszcze bardziej wyczekiwaną zawartością:

Z której jestem niebywale zadowolona:)) Z mojej strony Asia dostała coś takiego:

oraz przywieszkę, której zdjęcia oczywiście nie mam;))

4 komentarze:

  1. bileciki są świetne, a kolczyki jak zawsze zachwycają...

    OdpowiedzUsuń
  2. również i ja jestem uzalezniona od bloga Eight ;)

    Widze ż epomalutku idziesz w stronę techniki wire wraping. Dużo czasu Ci zajęło, żeby druciki się Ciebie słuchały????

    OdpowiedzUsuń
  3. asgardsreia - no wiesz, one właściwie niekoniecznie chcą mnie słuchać, nawet po tych dwóch latach;)) A od typowego wire-wrappingu bronię się rękami i nogami - staram się wynaleść "coś swojego".

    OdpowiedzUsuń
  4. hyh ;) Łatwiej jest mieć ulubioną technikę ;)
    A poza tym to nie takie proste wynaleźć coś swojego, ale mimo to życzę Ci powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...